Живопис виконала: андрющенко яна учениця 9 класу м-качкарськоi школи живопис живопис



Скачати 17,54 Kb.
Дата конвертації14.02.2017
Розмір17,54 Kb.

ЖИВОПИС

  • ВИКОНАЛА:АНДРЮЩЕНКО ЯНА
  • учениця 9 класу
  • М-Качкарськоi школи

ЖИВОПИС

ЖИВОПИС

  • Живо́пис (маля́рство, фр. peinture, англ. painting, болг. живопис, пол. malarstwo, чеськ. malířství) — вид образотворчого мистецтва, пов'язаний з передачею зорових образів нанесенням фарб на тверді або гнучкі поверхні, а також твори мистецтва, створені таким способом.
  • Найбільш поширені твори живопису, виконані на пласких або майже пласких поверхнях, таких як натягнуте на раму полотно,папір, поверхні стін і т. д. До живопису відносять і виконані фарбами зображення на декоративному та церемоніальному посуді, поверхня якого може мати складну форму. Живопис - найпоширеніший вид образотворчого мистецтва. Слово живопис означає "живо писати" - писати з життя, твори живопису створюються за допомогою фарб, що наносяться на будь-яку поверхню.
  • Види живопису: -монументальний; -станковий; -декоративний; -декораційний; -мініатюра.

Iсторичний живопис

  • Історичний жанр має повчальний, пропагандиський, патріотичний чи дидактичний характер і міняє власне ідеологічне навантаження згідно панівних ідей в окремий історичний проміжок (на нього впливають міфологічна свідомість, релігійнийфанатизм, революційний класицизм, реформаторство, мілітаризм, тоталітаризм тощо ). Практично завжди історичний жанр обслуговував потреби самоідентифікації , а в добу виникнення суспільств і держав - обслуговував потреби влади, панівної еліти( сенат в республіканському Римі, уряди римських пап, бонапартизм, фашизм в Німеччині, радянські уряди Кремля) чи тиранів, монархів при переході до монархічних типів правління державами.
  • Історичний живопис, можливо як ніякий інший, надто залежний від типу державного управління ( республіка, імперія,конституційна монархія) та конкретної політичної ситуації, відбиває смаки панівної еліти та уподобань художників-авторів — в першу чергу політичних, естетичних, філософських, протестних.
  • Таким чином, історичний жанр і історичний живопис як такий повернутий до конкретного сьогодення. Розбіжності в оцінках минулих подій можуть мати значний діапазон і відбивають боротьбу і коливання стану політичних партій ( християнство катакомбного періоду і християнство доби панівної державної релігії, історичний жанр доби кризи і років суспільного піднесення). Історичний жанр несе відбиток уподобань переможців чи програвших, що неминуче відзначається на оцінках і ставленні до спадку минулого, в прагненні зміцнити власні позиції будь що чи знизити авторитет супротивників за всяку ціну ( масове знищення пам'яток античної культури християнами, масове знищення пам'яток цивілізацій доколумбової Америки іспанцями-католиками, Реформація і Контрреформація між прибічниками католицизму і протестантизму, медалі ганьби, масове нищення пам'яток минулого в революцію 1789-1793 рр., нищення в фашиській Німеччині альтернативного мистецтва, переведеного в стан «дегенеративного», масове нищення пам'яток доби російського царату більшовиками ).

Iсторичний живопис

Давньогрецький вазопис

  • Майстерні зразки побутових сцен створені митцями Стародавньої Греції у вазопису. Побутовий жанр був розвинений і в тогочасному живопису, але до нашого часу дійшли випадкові його зразки. Широке використання вазопису частково відобразило і побутові сцени, які зустрічались в тодішньому живопису, і створило власні його зразки ( майстер Євфроній,пеліка«Дивись, ластівка !», Ермітаж, майстер Ексекій, «Діоніс на човні піратів», майстер Евфімід, «Збори вояка у похід», Мюнхен ). Спостереження за побутом сучасників і сміливість в відтворенні побутових сцен обумовили надзвичайне розмаїття сцен, створених вазописцями - він натхненого співу актора у ролі Аполлона до еротичних сцен і неприємних наслідків пияцтва на нещодавній вечірці( майстер Бріг, кілікс, Вюрцбург, університетський музей ).

Давньогрецький вазопис

Натюрморт

  • Натюрмо́рт (фр. Nature morte — дослівно — мертва природа) — різновид малярства, що зображає застиглі, нерухомі (morte) предмети — букети квітів, композиції овочів, фруктів, посуду, килимів, меблів тощо.
  • Перші натюрморти помітили на фресках Стародавньої Греції та Стародавнього Риму (збірка музею Каподімонте, Неаполь). Збереглися натюрморти й у мозаїках, хоча їх створення ще тоді було пов'язане з певними труднощами — (смальта, скляні камінці, якими викладали мозаїки, дорого коштували завжди). Темперний та олійний живопис прискорили створення картин, і натюрморт відродився, а потім став особистим жанром. Переклад «мертва природа» помилковий, це лише зображення нерухомих речей.

Натюрморт

ПОРТРЕТ

  • Назва ампір іде від французької фонетики, що так прочитує слово з латини. Ампір був породженнямкласицизму Франції, що відсахнувся від революційних тем і почав слугувати виключно уславленню Наполеона, що став імператором. І ампір - це мистецтво доби безкінечної війни.
  • Портретам доби ампір притаманні поверхневість, ідеалізація і акцент на зовнішньому блиску моделей, що ( як правило ) займали високі посади або значне місце у суспільній ієрархії. Переважає холодна емалева поверхня картин з різким і дуже точним відтворенням строю військових, орденів, зброї або вбрання жінки-аристократки. Кінний портрет Наполеона на перевалі Сен Бернар - став формулою ампіру, де Наполеон - вічно молодий, позбавлений усіх недоліків, урівняний з імператорами Стародавнього Риму. людини або групи людей, а також відповідний жанр образотворчого мистецтва.[1] Багато портретів створено і в гравюрі.

ПОРТРЕТ



База даних захищена авторським правом ©vaglivo.org 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка