Презентацію підготувала



Скачати 10,23 Kb.
Дата конвертації28.02.2017
Розмір10,23 Kb.
  • ХУДОЖНІ НАПРЯМКИ І СТИЛІ
  • Особливості культури інформаційного суспільства.
  • Net- культура. Художній образ і симулякр.

Презентацію підготувала

  • Презентацію підготувала
  • вчитель образотворчого мистецтва
  • гімназії № 261 м. Києва
  • Григораш Олександра Федорівна

Історична довідка.

  • В XVII cт. створено перший механічний калькулятор
  • Програмування з перфокартами використовувалось 200 років
  • 1897 р. в Оксфордському словнику з’явилось слово комп’ютер
  • (англ. to compute – рахувати)
  • В 1940-их роках з’явились перші електронні комп’ютери
  • В 1960-их роках – великий різкий скачок технологій, транзистори значно зменшили розмір комп’ютерів
  • Винахід напівпровідникової інтегральної схеми зменшив розмір до рівня, що дозволив тримати комп’ютер вдома
  • ТАК РОЗПОЧАЛАСЬ “КОМП’ЮТЕРНА ЕРА”!!!
  • Можливості комп’ютерних технологій -- безмежні
  • Отримання інформації
  • Дистанційне навчання
  • Дизайн
  • Анімація
  • Виконання графічних робіт
  • Всі сфери людського життя: наука, релігія, мистецтво…

DIGITAL ART – цифрове мистецтво має види, подібні до звичайного мистецтва: графіку, живопис, скульптуру, архітектуру, декоративно-прикладне мистецтво, фотографію.

Такі твори існують тільки у віртуальній реальності та є симуляцією реальності.

  • Симулякр (від лат. simulo, робити вигляд, прикидатись) – копія, що не має оригіналу в реальності
  • У сучасному значенні слово симулякр введено в обіг Жаном Бодріяром. Раніше, починаючи з латинських перекладів Платона, воно означало зображення, картинку, репрезентацію. Наприклад, фотографія – симулякр тої реальності, що на ній зображено.
  • Картини, малюнки на піску, переказ реальної історії словами – все це симулякри.

Симулякр – це зображення без оригіналу, репрезентація чогось, що насправді не існує.

  • Наприклад, симулякром можна назвати картину, яка здається цифровою фотографією чогось, але те, що вона зображує, насправді не існує і ніколи не існувало.
  • Така підробка може бути створена за допомогою спеціального програмного забезпечення.
  • Для Платона вже сам предмет реальності, зображуваний картиною чи скульптурою, є деякою мірою копією по відношенню до ідеї предмета, а зображення цього предмета являє собою копію копії, і цьому сенсі воно фальшиве, неістинне.

Мас сюрреалізм

  • — один із напрямків сучасного мистецтва кінця XXст. , для якого характерне об’єднання мас-медіа, поп-арту, сюрреалістичних образів і сучасних технологій. Термін мас сюрреалізм був започаткований художником James Seehafer
  • у 1992 році. Це свого роду революція сюрреалізму з використанням технологій і мас-медіа. Іноді мас сюрреалізм вважають гілкою постмодернізму, хоча він, як сказано вище, скоріше є подальшим розвитком сюрреалізму, в якому технології є лише каталізатором. Звичайно, мас сюрреалізм піддається впливу засобів масової інформації, що дають приклади використання сюрреалістичних образів. Сюди можна віднести друковані засоби масової інформації, кіно і музичне відео.

Створення художніх образів за допомогою net-технологій не відкидає необхідності знань композиції, засобів виразності кольору, графіки, скульптури, архітектури…

Художники в наші дні повинні добре володіти не тільки традиційними інструментами малювання: олівцем, пензлем, пером, але і сучасними інструментами – графічним планшетом, електронним пером і програмами, що дозволяють втілити самі неймовірні художні ідеї в життя.

  • Художники в наші дні повинні добре володіти не тільки традиційними інструментами малювання: олівцем, пензлем, пером, але і сучасними інструментами – графічним планшетом, електронним пером і програмами, що дозволяють втілити самі неймовірні художні ідеї в життя.

ВИСНОВКИ

  • У сучасному світі важко відшукати таку сферу людської діяльності, у якій комп’ютери не знайшли б собі гідного застосування.
  • Net-культура – це синтез мистецтва і науки, має позитивне значення і тісно пов’язана з соціальним прогресом.
  • Net-культура базується на законах звичайної культури, однак має суттєву відмінність – віртуальне життя.
  • Створення художніх образів неможливе без відмінного володіння комп’ютерними технологіями.

Аналіз твору мистецтва

  • До якого виду мистецтва належить ця картина?
  • Що тут зображено?
  • До якого жанру відноситься?
  • Виділіть головне з того, що ви бачите.
  • Чому саме це здається вам головним?
  • Якими засобами художник виділив головне?
  • Який настрій намагається передати автор картини?
  • Яке враження та відчуття викликає твір?
  • Що, на вашу думку, хоче передати людям автор твору?


База даних захищена авторським правом ©vaglivo.org 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка