Програма з інформатики 5 9 Збільшення обсягів і наскрізність програмування 35 50 5 клас 6 клас



Скачати 23,47 Kb.
Дата конвертації26.12.2016
Розмір23,47 Kb.
  • Нова програма з інформатики
  • 5 – 9
  • 1. Збільшення обсягів
  • і наскрізність
  • програмування
  • 35 – 50%
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • Правила поведінки в комп’ютерному класі. Узагальнення і систематизація вивченого у 5 класі
  • (2 год.)
  • Правила поведінки в комп’ютерному класі. Узагальнення і систематизація вивченого у 6 класі  
  • (2 год.)
  • Служби та ресурси Інтернету
  • (7 год.)
  • Персональне веб-середовище
  • (4 год.)
  • Створення та використання комп’ютерних презентацій
  • (6 год.)
  • Табличний процесор
  • (9 год.)
  • 15 год.
  • 15 год.
  • 15 год.
  • Алгоритми і програми
  • (12 год.)
  • Алгоритми і програми
  • (12 год.)
  • Проектна діяльність
  • (4 год.)
  • Проектна діяльність
  • (4 год.)
  • 16 год.
  • 16 год.
  • 16 год.
  • Резерв  (4 год.)
  • Резерв  (4 год.)
  • Резерв  (4 год.)
  • 8 клас
  • 9 клас
  • Правила поведінки в комп’ютерному класі. Повторення вивченого у 7 класі
  • (2 год.)
  • Правила поведінки в комп’ютерному класі. Повторення вивченого у 8 класі
  • (2 год.)
  • Інформаційні системи
  • (10 год.)
  • Системне та службове програмне забезпечення (10 год.)
  • Комп‘ютерна графіка (12 год.)
  • Текстовий процесор (8 год.)
  • Опрацювання об’єктів мультимедіа
  • (8 год.)
  • Табличний процесор
  • (12 год.)
  • 32 год.
  • 32 год.
  • Алгоритми і програми
  • (24 год.)
  • Алгоритми і програми
  • (18 год.)
  • Проектна діяльність
  • (8 год.)
  • Проектна діяльність (10 год)
  • 32 год.
  • 34 год.
  • Резерв (6 год.)
  • Резерв (4 год.)
  • 70 год.
  • 70 год.
  • 2. Розвивально-
  • компетентнісний
  • підхід
  • формування основ
  • алгоритмічного
  • та структурного
  • мислення

Алгоритмічне мислення

  • визначати послідовність дій, які необхідно виконати для розв’язування певних задач, тобто розробляти алгоритми;
  • подавати алгоритми в певному формальному вигляді та виконувати їх;
  • використовувати алгоритмічні структури;
  • застосовувати алгоритми для опрацювання різнотипних повідомлень;
  • добирати якомога ефективніший алгоритм розв’язування задачі.

Структурне мислення

  • визначати параметри об'єктів та їх можливі значення;
  • класифікувати явища та об'єкти;
  • знаходити структурні зв'язки між класами об'єктів, класифікувати знайдені зв’язки;
  • подавати дані в табличному та графічному вигляді, інтерпретувати дані, подані графічно;
  • формулювати задачі з опрацювання структур даних і формалізовувати їх з метою подальшого автоматизованого розв’язування з використанням ІКТ-засобів.
  • 3. Основи подійно-
  • та об'єктно-орієнтованого
  • програмування
  • обов'язкове вивчення
  • в лінії ОАП

ОАП. 8 клас

  • Мова програмування. Середовище програмування.
  • Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів.
  • Створення програми. Її виконання та налагодження.
  • Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом…
  • Введення і виведення даних. Вікна повідомлень, їх використання…
  • Поняття елемента управління. Події, пов’язані з елементами управління, обробники цих подій.
  • Властивості і методи елементів управління. Редагування коду обробника події.
  • Вирази. Умовний оператор…
  • Оператори циклу…

ОАП. 8 клас

  • І. Масиви.
  • ІІ. Рух об’єктів.
  • Використання таймера, рух, моделювання гри.
  • 4. Два змістові
  • рівні
  • 5-7 клас. Акцент на набутті навичок практичного застосування ІКТ, а також на розвивальному компоненті
  • 8-9 клас. Формування предметних та ключових ІКТ-компетентностей, відповідного понятійного апарату

2 рівні в лінії ОАП

  • 5-6 клас. Імітаційне середовище розробки програм
  • 8-9 клас. Справжня мова програмування
  • 7 клас. Можна і так, і так

ОАП. 5-7 класи

  • 5 клас
  • Середовище описання і виконання алгоритмів.
  • Лінійні алгоритми.
  • Алгоритмічна структура розгалуження.
  • Алгоритми з повтореннями.
  • Цикли з умовою та цикли з лічильником.
  • 6 клас
  • І. Об’єкти та події
  • Програмний об’єкт. Властивості об’єкта. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі Створення та редагування програмних об’єктів.
  • Поняття події. Види подій. Опрацювання події.
  •  
  • ІІ. Вкладені алгоритмічні структури
  • Вкладені алгоритмічні структури, повторення та розгалуження.
  • 7 клас
  • Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі.
  • Поняття констант і змінних. Присвоювання значень змінним.
  • Створення програм із розгалуженням і повторенням з використанням змінних.
  • Створення інформаційних моделей та їх застосування до розв’язування задач.
  • Створення ігрових проектів.

2 рівні в лінії ЕТ

  • 7 клас. Операції з окремими об’єктами (клітинками, елементами даних, адресами)
  • 9 клас. Операції з наборами однотипних об’єктів (ряди даних, сортування, фільтрація)
  • 5. Кореляція ЕТ з ОАП
  • 7 клас
  • 7 клас
  • 9 клас
  • Електронні таблиці
  • клітинки, типи даних
  • копіювання формул
  • ряди даних, сортування, фільтрація
  • Програмування
  • змінні
  • програми з повтореннями зі змінними
  • робота з масивами
  • Курс може викладатися на базі
  • Windows, Linux
  • Visual Basic, Java, C#, Python, PascalABC.Net,…
  • 7. Програма не перевантажена
  • Як правило, на кожен логічно завершений “пункт” змісту відводиться 2 години

Приклад розподілу часу

  • 7 клас. Алгоритми і програми (12 год)
  • 1) Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі.
  • 2) Поняття констант і змінних. Присвоювання значень змінним.
  • 3) Створення програм із розгалуженням і 4) повторенням з використанням змінних.
  • 5) Створення інформаційних моделей та їх застосування до розв’язування задач.
  • 6) Створення ігрових проектів.
  • 8. Практичні – на кожному уроці, а не в програмі
  • Переважна більшість уроків інформатики передбачає виконання практичних робіт
  • 9. Компетентнісні задачі – на кожному уроці, а не в окремих темах
  • Зміст предмета «Інформатика» … має прикладну спрямованість, яка реалізується в процесі виконання учнями практичних завдань з використанням комп’ютера у формі, яку добирає вчитель: вправ, практичних, контрольних чи тематичних робіт, розв’язування компетентнісних задач, виконання індивідуальних і групових навчальних проектів тощо

Додаток

  • Орієнтовний перелік базових компонентів компетентнісних задач
  • 10. Висока
  • варіативність
  • до +15% від усього часу
  • на 1 тему
  • Варіативність обсягів навчального матеріалу

Варіативність форм і методів навчання

  • Алгоритми і програми. (12 год)
  • Середовище описання і виконання алгоритмів.
  • Лінійні алгоритми.
  • Алгоритмічна структура розгалуження.
  • Алгоритми з повтореннями.
  • Цикли з умовою та цикли з лічильником.
  • Відсутність практичних робіт і жодних інших згадувань форм і методів навчання у змісті навчального матеріалу
  • Стислість змісту навчального матеріалу
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних процесів
  • (6 год.)
  • Правила поведінки в комп’ютерному класі. Узагальнення і систематизація вивченого у 5 класі
  • (2 год.)
  • Правила поведінки в комп’ютерному класі. Узагальнення і систематизація вивченого у 6 класі  
  • (2 год.)
  • Комп’ютерні мережеві технології
  • (4 год.)
  • Служби та ресурси Інтернету
  • (7 год.)
  • Персональне веб-середовище
  • (4 год.)
  • Текстовий процесор
  • (5 год.)
  • Створення та використання комп’ютерних презентацій
  • (6 год.)
  • Табличний процесор
  • (9 год.)
  • 15 год.
  • 15 год.
  • 15 год.
  • Алгоритми і програми
  • (12 год.)
  • Алгоритми і програми
  • (12 год.)
  • Алгоритми і програми
  • (12 год.)
  • Проектна діяльність
  • (4 год.)
  • Проектна діяльність
  • (4 год.)
  • Проектна діяльність
  • (4 год.)
  • 16 год.
  • 16 год.
  • 16 год.
  • Резерв  (4 год.)
  • Резерв  (4 год.)
  • Резерв  (4 год.)
  • Без швидкісного підключення до Інтернету якісне виконання програми неможливе
  • 12. Формування навичок проектної діяльності, роботи в команді
  • 5 клас
  • 6 клас
  • 7 клас
  • 8 клас
  • 9 клас
  • Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів
  • 4
  • 5
  • 5
  • 8
  • 10
  • Що вимагається від учителя?
  • поглиблення знань з програмування, вивчення основ ООП
  • насичення уроків вправами, задачами, тестами – видами навчальної діяльності, що розвивають мисленнєві здібності учнів


База даних захищена авторським правом ©vaglivo.org 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка