Сіренко Людмила Дмитрівна



Дата конвертації28.02.2017
Розмір7,58 Kb.
  • Сіренко Людмила Дмитрівна
  • 1. Дата народження – 17.11.1984
  • 2. Освіта – вища, ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2009р.
  • 3. Спеціальність - вчитель початкових класів та основ інформатики у початкових класах.
  • 4. Педагогічний стаж – 7 років.
  • 5. Курси підвищення кваліфікації – початкове навчання,2015р.
  • 6. Спецкурси – Розвиток пізнавальної активності молодших школярів, 2015р.
  • Люби.
  • Вір.
  • Знай. Поважай. Розумій.

  • Моє завдання – відшукати найменші пагінці таланту і розвивати їх. Дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення,
  • усвідомлення своїх здібностей.
  • А. С. Макаренко
  • Тема досвіду – співзвучна проблемі реформування сучасної освіти: формування самостійної, ініціативної, вдумливої особистості через впровадження активних методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри.
  • зумовлюється державними вимогами реформування освіти в Україні, спрямованими на становлення особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань.
  • Практична значущість досвіду - полягає у використанні вчителем різних способів організації ігрової діяльності на уроках.
  • Реалізація ігрової технології дозволяє підвищити якість педагогічного процесу, рівень навчальних досягнень, забезпечує комфортність, емоційну задоволеність.
  • Технологія досвіду містить у собі великий арсенал різнонаправлених форм, методів, прийомів навчання та ігрової діяльності вчителя та учнів на уроках та в позаурочний час.
  • Сприяє рішенню наступних проблем:
  • підвищення ефективності уроку, як основної одиниці навчально-виховної діяльності;
  • створення на уроках умов для отримання почуття радості і задоволення від навчання та бажання вчитися;
  • активізація навчальної діяльності учнів на уроках;
  • розвиток пізнавальних здібностей учнів.
  • Дидактична гра – це засіб навчання і виховання ;
  • Ігрова діяльність добре поєднується із «серйозним навчанням»;
  • Під час ігрової діяльності на уроці створюються ситуації успіху;
  • За допомогою гри удосконалюється мовлення учнів;
  • Гра викликає цікавість, позитивні емоції, що створює позитивну атмосферу на уроці;
  • Гра має здоров`я збережувальний вплив.
  • Види ігор:
  • навчальні, тренувальні, узагальнюючі;
  • пізнавальні, виховні, розвивальні;
  • репродуктивні, продуктивні, творчі.
  • запалити в дитячому серці вогник допитливості;
  • розвивати різні види пам'яті;
  • розвивати уяву, фантазію;
  • розвивати увагу, спостережливість;
  • формувати мовленнєві вміння, комунікативно – творчі здібності;
  • розвивати, навчати, виховувати одночасно;
  • максимально враховувати творчі здібності дітей;
  • створювати позитивний мікроклімат;
  • формувати свідомо активну особистість та громадянина своєї країни.
  • Інтерактивні технології: робота в парах, в малих міні-групах;
  • Інтерактивні технології групового навчання: мікрофон, мозковий штурм, асоціативний кущ, незакінчені речення;
  • Технології ігрового навчання: сюжетні ігри, розігрування ролей;
  • Проектна технологія;
  • Технології критичного мислення(дискусія, займи позицію);
  • Нестандартні форми уроку: урок – дослідження, урок-подорож, урок-гра, урок-казка, урок-конкурс, урок-екскурсія.
  • Дякую за увагу!


База даних захищена авторським правом ©vaglivo.org 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка