Використання ігрових завдань програмно-методичного комплексу “Сходинки до інформатики”



Скачати 60,59 Kb.
Дата конвертації25.12.2016
Розмір60,59 Kb.
  • Використання ігрових завдань
  • програмно-методичного комплексу
  • “Сходинки до інформатики”
  • для розвитку алгоритмічного і логічного
  • мислення учнів
  • Герез Олена Сергіївна,
  • вчитель інформатики
  • НВК “Гімназія №14” м. Луцька
  • (за новою програмою Морзе Н.В.)
  • Починаючи з 2013/2014 навчального року, відповідно до нового Державного стандарту, молодші школярі ознайомлюватимуться з інформаційно-комунікаційними технологіями, вивчаючи курс “Сходинки до інформатики” з 2-го класу.
  • Ухваленню такого революційного рішення передував десятирічний досвід викладання курсу як варіативної складової навчальних планів. Результати Конкурсу на кращу розробку уроків з курсу, який проводився видавництвом “Світич” за підтримки Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, показали, що методика викладання предмета лишається складним й актуальним питанням.
  • Олена Герез

Готовність до навчання молодших школярів

  • Інтелектуальна готовність
  • Рівень розвитку арифметичних умінь
  • навчаючі ситуації (задачі)
  • навчаючі дії та операції
  • мотиви і форми спілкування учнів з учителем та між собою
  • дії контролю і оцінки
  • Формування
  • навчальної діяльності
  • систематично залучати дітей у навчальні ситуації
  • знаходити і демонструвати відповідні навчальні дії
  • послідовне відтворення всіх дій
  • усвідомлення школярами суті навчальних ситуацій
  • Олена Герез

Розвиток пізнавальних психічних процесів

  • Сприймання
  • Спостереження
  • Увага
  • Мислення
  • Аналіз
  • Поєднання навчання з грою
  • Принцип наочності в навчанні.
  • Олена Герез

Учбова діяльність молодших школярів

  • Структура навчальної діяльності молодших школярів
  • навчальні ситуації (задачі)
  • навчальні дії та операції
  • мотиви і форми спілкування учнів з учителем та між собою
  • дії контролю і оцінки
  • Формування
  • навчальної діяльності
  • систематично залучати дітей у навчальні ситуації
  • знаходити і демонструвати відповідні навчальні дії
  • послідовне відтворення всіх дій
  • усвідомлення школярами суті навчальних ситуацій
  • Олена Герез
  • Теоретична частина може проходити у формі бесіди, гри, обговорення ситуацій, повторення матеріалу, вивченого на інших предметах.
  • Практична частина – робота за комп’ютером відбувається за підгрупами дітей (у залежності від кількості учнів та комп’ютерів у кабінеті).
  • Третя частина уроку присвячується виконанню завдань з логічним навантаженням, вправ на розвиток пам’яті, уваги, кмітливості та спостережливості молодших школярів.
  • Олена Герез
  • Першатеоретична інформатика (включає алгоритмізацію та програмування) – одна з фундаментальних галузей наукового знання, яка формує в учнів системно-інформаційний підхід до аналізу навколишнього світу з використанням логічних операцій.
  • Другапрактична інформатиказасіб роботи з інформацією, засвоєння алгоритмів роботи із сучасним програмним забезпеченням, отримання навичок користувача.
  • Складові змісту базового курсу інформатики
  • Олена Герез
  • Перший – пізнавальний
  • Другий – прикладний
  • Третій – алгоритмічний
  • Четвертий – розвиваючий напрям
  • П’ятий – це підтримка, корекція i пропедевтика знань, умінь i навичок з основних предметів.
  • Напрями навчальної та розвиваючої діяльності учнів (курс «Сходинки до інформатики») :
  • Олена Герез

Форми організації учбової діяльності при навчанні інформатики у 2 класі

  • Фронтальна
  • Групова
  • Індивідуальна
  • групова робота на уроці
  • груповий лабораторний практикум
  • групові творчі завдання
  • виконання індивідуальних завдання по програмуванню або інформаційним технологіям за комп'ютером
  • робота з літературою або електронними джерелами інформації,
  • робота з навчальними програмами за комп'ютером
  • письмові вправи
  • Олена Герез

Ефективні форми діяльності на уроці інформатики

  • 1. розповідь і пояснення; 2. бесіда; 3. групова робота; 4. взаємоперевірки учнями; 5. робота над текстом підручника; 6. самостійна робота.
  • 1. дидактичні ігри;
  • 2. уроки-КВК;
  • 3. уроки-змагання;
  • 4. уроки-подорожі;
  • 5. уроки-екскурсії;
  • 6. турніри
  • Нетрадиційні форми навчальної діяльності
  • Традиційні форми навчальної діяльності
  • Олена Герез

Ефективні методи діяльності на уроці інформатики у 2-4-их класах

  • допомагає учителеві створювати умови для реалізації творчих здібностей учнів,
  • формувати уміння орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях,
  • удосконалювати їх науково-дослідний потенціал.
  • Дидактична гра містить два елементи - пізнавальний та ігровий.
  • Вибираючи гру, обов'язково треба прагнути до того, щоб вона сприяла досягненню навчально-виховної мети : закріпленню і поглибленню знань, вихованню уваги, кмітливості, витримці.
  • Метод проектів.
  • Використання дидактичних ігор
  • Особистісно-орієнтоване навчання
  • Олена Герез
  • Методика викладання інформатики
  • у 2-му класі
  • Олена Герез
  • Структура
  • навчальної програми
  • Олена Герез
  • Метою курсу «Сходинки до інформатики» є формування і розвиток в учнів інформаційно-комунікаційної компетентності та ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві.
  • Основними завданнями курсу «Сходинки до інформатики» є формування в учнів молодшого шкільного віку:
  • початкових уявлень про базові поняття інформатики;
  • початкових навичок знаходити, використовувати, створювати та поширювати повідомлення та дані, застосовуючи для цього засоби інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ;
  • алгоритмічного, логічного та критичного мислення;
  • початкових уявлень та навичок роботи з різними програмними засобами підтримки вивчення інших предметів початкової школи, а також для розв’язування практичних завдань з цих предметів.
  • Олена Герез

Ключова та предметна ІКТ-компетентність навчального курсу

  • Ключові компетентності
  • ІКТ-компетентність
  • Здатність до самоорганізації в навчальній діяльності
  • Впевнене та критичне використання :
  • інформаційно-комунікативних технологій
  • відповідних засобів для навчання, дозвілля та спілкування
  • Предметні компетентності
  • здатність раціонально використовувати комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням;
  • вміння безпечно працювати з комунікаційними системами
  • здатність співпрацювати за допомогою засобів ІКТ для виконання комплек­сних завдань
  • Олена Герез

Діяльнісний вимір предметної ІКТ- компетентності пов’язаний із такими вміннями молодших школярів:

  • Технологічні
  • вмикає та вимикає комп’ютер
  • вибирає об’єкти та переміщує їх із використанням маніпулятора миші
  • виконує операції над об’єктами: вікнами, файлами, папками
  • запускає програму на виконання та завершує роботу з нею
  • Алгоритмічні
  • складає алгоритми дій із повсякденного життя, з викорис­танням матеріалу навчальних предметів (математики, української мови тощо);
  • аналізує текст задачі
  • складає, записує і виконує найпростіші алгоритми для ви­конавців у визначеному середовищі, розрізняє основні алгоритмічні конструкції
  • Телекомунікаційні
  • одержує, створює і надсилає електронні листи; виконує по­шук в Інтернеті зображень і текстів за вказаною темою
  • використовує клавіатуру для введення символів, слів, речень, тек­стів; здійснює підготовку та редагування нескладних текстів невеликого обсягу в середовищі текстового редактора
  • працює із графічними об’єктами у середовищі графічного редактора, створює елементарні малюнки та змінює значення властивостей створених малюнків
  • зберігає результати пошуку
  • створює прості презентації (3-5 слайдів) на підтримку власної проектної діяльності
  • Олена Герез

Показники вміння вчитися

  • Учні вміють:
  • розуміти мету навчальної діяльності, визначати завдання для її досягнення;
  • добирати або знаходити потрібні знання, способи для розв’язування різних навчальних і життєвих задач
  • (як типових, так і нестандартних, творчих)
  • генерувати різні способи розв’язування задачі, проблеми
  • актуалізувати й відтворювати потрібні відомості, моделювати, комбінувати, доповнювати, перетворювати їх;
  • аналізувати навчальні об’єкти, розрізняти їх суттєві та несуттєві ознаки, гру­пувати і класифікувати об’єкти за певними ознаками;
  • співпрацювати у різних групах для виконання комплексних завдань (наприклад, участь у проектах, творчих роботах тощо), які потребують застосування різних компетентностей, готовності до продуктивної праці.
  • Олена Герез

Структура навчальної програми

  • Курс «Сходинки до інформатики» розрахований на 105 годин
  • (35 годин у 2 класі, 35 годин у 3 класі і 35 годин у 4 класі з розрахунку 1 година на тиждень за рахунок інваріантної частини навчального плану).
  • Змістові лінії:
  • Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти курс «Сходинки до інформатики» будується за такими змістовими лініями:
  • «Комп’ютер та його складові»;
  • «Інформація та інформаційні процеси»;
  • «Використання інформаційних технологій»;
  • «Алгоритми і виконавці»;
  • «Комунікаційні технології»
  • Олена Герез

Структура навчальної програми

  • Програма побудована лінійно-концентрично. Зміст понять поступово розши­рюється і доповнюється.
  • Концентричність передбачає повернення до подання та опрацювання інформаційних даних (текстових, графічних, числових) за допомогою різних програмних середовищ.
  • Концентричність
  • Лінійність
  • Лінійність має за мету ознайомити учнів на пропедевтичному етапі вивчення базового курсу «Інформатика» із простими редакторами тексту, графіки, презентацій.
  • Поняття інформаційних процесів та їх використання у навчанні розширюється і доповнюється в кожному класі.
  • Олена Герез
  • Олена Герез
  • Зміст навчального матеріалу й державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
  • 2 клас
  • 35 год. (1 година на тиждень)
  • Зміст навчального матеріалу
  • Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
  • Комп’ютери та їх застосування. (3 год.)
  • Сучасні комп’ютери та їх застосування. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі.
  • Учень (учениця):
  • має уявлення про сфери застосування сучасних комп’ютерів;
  • розуміє призначення комп'ютера;
  • наводить приклади використання сучасних комп’ютерів в різних сферах діяльності людини;
  • називає пристрої, що використовуються для обчислення, опрацювання текстів, зображень, передавання повідомлень;
  • знає правила поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером;
  • дотримується правил поведінки і БЖ при роботі з комп’ютером
  • Олена Герез
  • Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером. (9 год.)
  • Складові комп’ютера (системний блок, пристрої введення (миша, клавіатура), пристрої виведення (монітор, принтер)).
  • Підготовка комп’ютера до роботи. Коректне завершення роботи з комп’ютером. Поняття про програму. Робочий стіл. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи з програмою.
  • Миша.
  • Наведення вказівника, вибір об’єктів, переміщення об’єктів, подвійне клацання.
  • Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.
  • Клавіатура.
  • Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш.
  • називає складові комп’ютера (системний блок, монітор, клавіатура та миша, принтер);
  • розуміє призначення основних складових комп‘ютера;
  • має уявлення про програму, Робочий стіл, значки;
  • знає порядок вмикання та вимикання комп’ютера;
  • уміє вмикати комп’ютер;
  • уміє коректно завершувати роботу з комп’ютером;
  • уміє вказувати вказівником на об’єкти, які знаходяться на Робочому столі або у вікні виконання програми;
  • володіє навичками вибирати об’єкти одинарним клацанням лівої кнопки миші;
  • володіє навичками перетягувати об’єктів за допомогою миші;
  • володіє навичками подвійного клацання лівої кнопки миші;
  • використовує значки на Робочому столі для запуску програм;
  • уміє коректно завершувати роботу з програмою;
  • розрізняє різні групи клавіш клавіатури комп’ютера та їх призначення ;
  • уміє використовувати клавіатуру для введення окремих символів та слів кирилицею та латиницею у середовищі клавіатурного тренажера.
  • Олена Герез
  • Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси. (5 год.)
  • Поняття про повідомлення. Сприйняття людиною повідомлень. Інформація. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень.
  • Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями.
  • Короткі історичні відомості (від абака до нетбука).
  • Робота з розвиваючими програмами.
  • має уявлення про повідомлення та інформацію;
  • має уявлення про використання повідомлень людиною;
  • розуміє за допомогою яких органів чуттів людина сприймає повідомлення;
  • має уявлення про призначення різних пристроїв, що використовуються людиною для роботи з повідомленнями (телефон, диктофон, факс, плеєр, калькулятор, фотокамера, ігрові приставки, GPS та ін.);
  • орієнтується, які пристрої призначені для реалізації яких інформаційних процесів
  • орієнтується як можна працювати з повідомленнями;
  • називає інформаційні процеси (отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень);
  • наводить приклади інформаційних процесів зі своєї навчальної діяльності і в оточуючому світі;
  • розрізняє інформаційні процеси (отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень).
  • Олена Герез
  • Алгоритми і виконавці. (4 год. )
  • Спонукальні речення. Ознайомлення з поняттям команди. Команди і виконавці. Ознайомлення з поняттям алгоритму. Виконавці алгоритмів. Алгоритми в нашому житті.
  • розуміє сутність понять «команда», «алгоритм»,
  • розрізняє команди від речень, що не є командами;
  • наводить приклади алгоритмів із навколишнього життя;
  • уміє виконати алгоритм, складений для нього як для виконавця.
  • Олена Герез
  • Об’єкти. Графічний редактор.(8 год. )
  • Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.
  • Графічний редактор. Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей. Комбінування об’єктів, створення зображень. Додавання тексту.
  • Збереження зображень. Відкриття збережених зображень у редакторі.
  • має уявлення про об’єкти та їх властивості, значення властивостей;
  • наводить приклади об‘єктів, властивостей об’єктів, значень властивостей об’єктів;
  • розуміє призначення графічного редактора;
  • уміє запускати графічний редактор на виконання;
  • розуміє призначення інструментів середовища графічного редактора;
  • має уявлення про можливості використання палітри кольорів у середовищі графічного редактора;
  • уміє використовувати палітри кольорів у середовищі графічного редактора;
  • уміє створювати прості графічні об’єкти та їх комбінації; уміє змінювати значення властивостей об‘єктів в середовищі графічного редактора;
  • застосовує інструменти середовища графічного редактора для створення зображень за власним задумом;
  • уміє додавати текст до створених зображень;
  • поєднує текстові та графічні об’єкти в середовищі графічного редактора ;
  • уміє зберігати зображення на Робочому столі або в папці, встановленій за замовчуванням;
  • уміє відкривати в середовищі графічного редактора збережені зображення.
  • Олена Герез
  • Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів. (4 год. )
  • Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення української мови, іноземної мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо.
  • розуміє правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
  • застосовує правила роботи з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів;
  • уміє працювати з комп‘ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів.
  • Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час. (2 год. )

Характеристика змісту навчання

  • початкове ознайомлення учнів зі складовими частинами комп’ютера, їхнім призначенням, а також застосуванням комп’ютерів у різних сферах сучасного інформаційного суспільства.
  • Завдання змістової лінії «Комп’ютер та його складові»
  • продемонструвати учням основні складові комп’ютера: системний блок, клавіатуру і мишу, монітор і принтер,
  • повідомити про їх призначення,
  • виробити навички використання миші і клавіатури за допомогою програм-тренажерів та розвивальних програм.
  • І ЕТАП (2 клас)
  • Поняття
  • об’єкт,
  • властивості об’єктів і значень цих властивостей.
  • Олена Герез

Змістова лінія допомагатиме формуванню цілісної наукової картини світу, підкреслюючи на доступних учням прикладах роль інформаційних процесів у суспільстві, біологічних і технічних системах.

  • Змістова лінія допомагатиме формуванню цілісної наукової картини світу, підкреслюючи на доступних учням прикладах роль інформаційних процесів у суспільстві, біологічних і технічних системах.
  • Завдання змістової лінії «Інформація та інформаційні процеси»
  • Базові поняття теми “Інформація та інформаційні процеси”
  • Знати
  • наводити із власного життя приклади повідомлень, приклади різних об’єктів, їх властивостей і значень цих властивостей,
  • упорядковувати та групувати об’єкти на основі значень властивостей, розглядати складні об’єкти як набір більш простих, кожен із яких виконує свою роль для функціонування об’єкта в цілому;
  • розглядати вплив змін в одній зі складових на цілу систему.
  • будувати складні об’єкти із запропонованих частин, у тому числі самостійно доповнювати компонентами, яких бракує.
  • Уміти
  • Поняття: повідомлення, інформація, дані на інтуїтивному рівні.
  • Передачу інформації як відомості про предмети, живі істоти і явища навколишнього світу.
  • Інформаційні процеси, що реалізуються з використанням комп’ютера
  • Що будь-яка операція над об’єктом полягає у зміні значення однієї з його властивостей або значень групи його властивостей.
  • Розуміти
  • Характеристика змісту навчання
  • Олена Герез

Характеристика змісту навчання

  • Завдання змістової лінії «Використання інформаційних технологій»
  • із графічним редактором, комп’ютерних презентацій, текстовим редактором
  • Ознайомити
  • навичкам створювати й редагувати різноманітні об’єкти, здійснювати над ними типові операції зі зміни значень властивостей.
  • працювати у спеціально створених для навчання молодших школярів графічних і текстових редакторах, які не потребуватимуть від них ознайомлення зі складним багатофункціональним інтерфейсом.
  • створювати і редагувати найпростіші графічні зображення, невеликі комп’ютерні презентації, фотоальбоми, невеликі текстові документи (до 10 рядків) із прозовим і віршованим текстом, зі вставленими графічними зображеннями, вміти виділяти фрагменти тексту, виконувати елементарні дії з редагування і форматування виділених фрагментів.
  • Навчити
  • опанування змістом курсу,
  • вміння створювати презентації до навчальних проектів,
  • вміння подавати результати своєї навчальної діяльності з інших навчальних предметів.
  • Сформувати
  • Олена Герез

Характеристика змісту навчання

  • Завдання змістової лінії «Комунікаційні технології»
  • із поняттям комп’ютерної мережі (локальної і глобальної) та можливими напрямками її використання в житті людини.
  • Ознайомити з поняттями виконавця, його середовища, команди, системи команд виконавця, алгоритму.
  • Ознайомити з основними алгоритмічними структурами: слідування, розгалуження та повторення.
  • Ознайомити
  • навчитися виконувати готові алгоритми, а також складати прості алгоритми для виконавців, які працюють у певному, зрозумілому молодшим школярам, комп’ютерному середовищі, використовуючи просту систему їхніх команд.
  • розв’язувати значущі для учнів задачі з їхнього повсякденного життя, застосовуючи алгоритмічний підхід: уміння планувати послідовність дій для виконання завдань, передбачати можливі наслідки; розв’язувати задачі, для яких відповіддю є не число або твердження, а опис послідовності дій, створення моделі, схеми, графіка тощо.
  • Навчити
  • навички використання глобальної мережі Інтернет задля пошуку необхідних текстових даних і зображень, їх перегляду і збереження, виконання інтерактивних завдань он-лайн на підтримку навчальних предметів,
  • навички електронного листування при дотриманні вимог безпечної роботи дітей в Інтернеті.
  • Сформувати
  • Олена Герез
  • Завдання змістової лінії «Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів»
  • Працювати з програмами на підтримку засвоєння навчальних предметів школи І ступеня.
  • Працювати з програмами для розвитку логічного та критичного мислення, пам’яті, просторової та творчої уяви
  • Навчити
  • Вміння працювати з програмами підтримки вивчення навчальних предметів
  • Сформувати
  • пам’ять,
  • просторову та творчу уяву,
  • логічне мислення,
  • увагу
  • Розвивати
  • Характеристика змісту навчання
  • Олена Герез
  • Завдання змістової лінії «Створення проектів»
  • Короткотривалий комплексний проект
  • Довготривалий комплексний проект
  • Міні-проекти
  • Ознайомитися з основними принципами проектної діяльності і реалізувати всі ІКТ-компетентності, набуті у процесі опанування цього курсу.
  • Закріплення, поглиблення та активне засвоєння матеріалів курсу.
  • Мета
  • Характеристика змісту навчання
  • Олена Герез

Характеристика умов навчання

  • При вивченні курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп’ютерів.
  • Згідно із санітарно-гігієнічними нормами час роботи школярів за комп’ютером на 1 уроці не повинен перевищувати 15 хв.
  • Олена Герез

Перелік необхідних програмних засобів

  • операційна система
  • програми на розвиток логічного та критичного мислення
  • розвивальні програми
  • комп’ютерні програми на підтримку вивчення української мови, іноземної мови, математики, образотворчого мистецтва, музики тощо
  • клавіатурний тренажер
  • тренажер миші
  • графічний редактор
  • редактор презентацій
  • середовище виконання алгоритмів
  • Олена Герез

Види діяльності, які слід реалізовувати у процесі вивчення курсу

  • практичне експериментування
  • групова взаємодія
  • ігрова
  • навчально-ігрова
  • конструювання
  • художня діяльність
  • дослідження
  • співпраця в парі
  • Олена Герез

Оцінювання учнів

  • метод портфоліо
  • Демонстраційне портфоліо
  • Портфоліо розвитку
  • Олена Герез

Завдання для розвитку алгоритмічного та логічного мислення молодших школярів на уроках ОКГ (із власного досвіду)

  • Олена Герез

Розподіл часу на уроці, з урахуванням інформаційних та інтерактивних технологій:

  • Учнів >20
  • Олена Герез

Розподіл часу на уроці, з урахуванням інформаційних та інтерактивних технологій:

  • Учнів <20, але >10
  • Олена Герез

Розподіл часу на уроці, з урахуванням інформаційних та інтерактивних технологій:

  • Учнів <10
  • Олена Герез

На уроках

  • активно використовую інші програми (Пазли, розмальовки, Paint, програмні засоби навчального призначення для початкової школи),
  • складаю власні презентації до уроків,
  • тісно співпрацюю з учителями початкової школи.
  • Олена Герез

Техніка безпеки та правила поводження з ПК

  • при вивченні теми Техніка безпеки та правила поводження за ПК пізнавальний напрямок), я використовую як доповнення до основного курсу (закріплення матеріалу) додаткове програмне забезпечення IGP Puzzle v 1.2
  • Олена Герез
  • «Знайди помилку»
  • Знайдіть помилки в алгоритмах. Можливо, не вистачає якоїсь команди або порушена послідовність команд.
  • І. Алгоритм «Будова слова»
  • 1. Прочитай слово.
  • 2. Знайди закінчення.
  • 3. Познач закінчення.
  • 4. Познач префікс.
  • 5. Познач корінь і основу.
  • 6. Добери споріднені слова.
  • 7. Виділи суфікс.
  • ІІ. Алгоритм «Посади квітку»
  • 1. Зроби ямку.
  • 2. Постав у ямку квітку.
  • 3. Засип ямку землею.
  • Сигнал «SOS»
  • Допоможи пішоходу перейти дорогу (сформулюй умову, вкажи можливі дії).
  • Олена Герез
  • стояти
  • перейти
  • «Загублені команди»
  • Відновіть загублені команди алгоритму, якщо в результаті його виконання отримали слово РАНОК.
  • 1. Запишіть слово КРОНА.
  • 2. Куди слід переставити першу літеру слова?____________________.
  • 3. Які дві літери необхідно поміняти місцями? ___________________.
  • «Впіймай мене»
  • У кожному рядку знайти фігуру, якої не вистачає, та домалювати її.
  • Олена Герез
  • КРОНА
  • РОНАК
  • РОНАК
  • РАНОК
  • 2 
  • 5
  • 3 ()
  • 2 
  • 2 
  • 3 
  • 3 
  • 2 ()
  • 5 
  • 2 
  • 5 ()
  • 4 
  • «Японський кросворд»
  • Накресліть малюнок, закодований за допомогою стрілок.
  •         
  • ________________________
  • Закодуйте слово МУХОМОР. Для цього впишіть його літери у клітинки та складіть алгоритм зі стрілок-команд, виконавши який, можна прочитати слово.
  • ___________________
  • «Шифрувальник»
  • Прочитайте закодоване стрілками слово, яке починається з літери М.
  • Олена Герез
  • МАТЕМАТИКА
  • М У Х
  • О
  • Р О М
  •      
  • Конкурс «Кращий програміст»
  • Олена Герез
  • «Хто де? Хто як?»
  • Крокодил Гена, Чебурашка і Шапокляк купили яблука, апельсини та моркву. Хто з них що купив, якщо моркву купив не Чебурашка, а крокодил Гена купив не моркву й не апельсини?
  • яблука
  • апельсини
  • морква
  • Крокодил Гена
  • Чебурашка
  • Шапокляк
  • «Пари»
  • На столі стоять 6 склянок: три порожні й три із соком. Як зробити так, щоб порожні склянки чергувалися з наповненими? При цьому дозволяється брати тільки одну порожню склянку і одну наповнену.
  • Олена Герез
  • х
  • х
  • х
  • 3 3 3 3 3 = 100
  • 6 + 23 = 7 + 38
  • 50 –  = 3 – 13
  • «Заповни пропуски»
  • Запишіть число 100, використовуючи п’ять трійок та знаки арифметичних дій.
  • Які цифри замінили на зірочки?
  • «Задзеркалля»
  • На малюнку зображено три однакові кубики. Скільки точок на нижній грані кубика, зображеного справа?
  • Олена Герез
  • ( • )+( : )
  • 2
  • 4
  • 10
  • 5
  • 6
  • «Математичний космодром» (2 клас)
  • Програми підтримки математики
  • «Курчата»
  • (3 клас)
  • „Телевізор”
  • (3 клас)
  • Олена Герез

Поради вчителю

  • “Стрільці по яблукам”
  • Олена Герез

Поради вчителю

  • “Тетравекс”
  • Олена Герез

Поради вчителю

  • “Поштовий голуб. Європа”
  • Олена Герез
  • Результатом роботи над проблемою “Використання ігрових завдань програмно-методичного комплексу “Сходинки до інформатики” для розвитку алгоритмічного і логічного мислення учнів” стали посібники із завданнями:
  • Олена Герез

Навички ХХІ ст.



База даних захищена авторським правом ©vaglivo.org 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка